APIV A: Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření?

APIV A: Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření?

Mohlo by Vás zajímat

Webinář je volně přístupný, není nutné se přihlašovat.

Termín konání
07. duben 2020, 9.00 - 10.00
Místo konání
RVP.CZ
Lektor
Mgr. Jana Mrázková
Doporučeno
pedagogickým pracovníkům všech druhů a typů škol, ředitelům a zástupcům ředitelů škol a školských zařízení
Počet hodin
1
Cena
zdarma
Garant
Mgr. Klára Hránková - klara.hrankova@npi.cz ,tel.: 274 022 410,
Číslo webináře
Odkaz na záznam
https://webinare.rvp.cz/webinar/359

Anotace

V rámci semináře si spolu s Mgr. Janou Mrázkovou ujasníme, jakým způsobem škola identifikuje žáky na 1. stupni PO, jaká je role učitelů a poradenských pracovníků ve škole nebo jaké jsou způsoby zaznamenávání a vyhodnocování podpůrných opatření.

Obsah: 

V rámci semináře si ujasníme, jakým způsobem škola identifikuje žáky na 1. stupni PO, jaká je role učitelů a poradenských pracovníků ve škole, jaké jsou způsoby zaznamenávání a vyhodnocování podpůrných opatření. Ozřejmíme, jaké nastávají změny v souvislosti s novelizací vyhlášky č. 27/2016 Sb a shrneme, co naopak zůstává v platnosti. Budeme pracovat s formulářem PLPP a jeho možnými úpravami. Součástí budou i příklady dobré praxe skrze užití PLPP, zároveň se dotkneme i rizik  při zpracování PLPP. 

Cílem webináře je především v krátkosti shrnout, jak identifikovat a nastavovat podpůrná opatření  v rámci 1. stupně efektivně, bez dlouhého psaní a papírování. Prostor bude také pro Vaše dotazy a sdílení.

Pokud Vás téma zaujalo, vstupte do webináře se svými dotazy živě dne 7. 4. od 9:00. Dotazy můžete zasílat i předem na adresu: eva.danielova@npicr.cz.

Lektorka:

Mgr. Jana Mrázková

Klíčová slova:

identifikace žáků pro 1. stupeň PO, plán pedagogické podpory, proces tvorby PLPP


Užitečné odkazy:

Klíčová slova: plán pedagogické podpory, identifikace žáků pro 1. stupeň PO, proces tvorby PLPP, APIV A