Jak vést žáky k autonomii učení na ZŠ?

Jak vést žáky k autonomii učení na ZŠ?

Mohlo by Vás zajímat

Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.

Termín konání
29. dubna 2020
Místo konání
On-line
Lektor
Doporučeno
pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům speciálních škol, pedagogům gymnázií
Počet hodin
1
Cena
zdarma
Garant
PhDr. Michaela Tužilová - michaela.tuzilova@npi.cz ,tel.: 222 122 224, mobil: 733 125 967
Číslo webináře
U84-03-11-201
Odkaz na záznam
https://youtu.be/cm-A2-l5-nQ

Anotace

Webinář v souladu s konceptem formativního hodnocení D. Wiliama představí plánování učení tak, aby se každý žák něco naučil. Webinář prostřednictvím konkrétních ukázek práce žáků provede základními otázkami procesu učení: Kam žák směřuje (porozumění cílů učení a kritérií) Kde se nachází žák nyní (promyšlení úloh a aktivit tak, abychom získali důkazy o učení žáků) Jak se žák posune v učení (poskytování efektivní zpětné vazby, která žáka podporuje a posouvá ho v učení).

Lektoři: Mgr. Sylva Peclinovská, Ph.D. & Mgr. Jan Chudík